top of page
Пошук
  • Фото автораШестаківська школа

Вітаємо з перемогою.

27 січня 2022 року пройшов чемпіонат Харківської області з таєквон-до ITF.

В ньому прийняли участь і спортсмени нашого ліцею. Учениця 9 класу Лобанова Анастасія зайняла перше місце в цих змаганнях в номінації "спаринг" в своїй віковій категорії. Як прокоментувала це Настя: "Це були мої другі змагання у житті таєквон-до. Я лише на початку свого шляху у спорті, та вже отримую неймовірне задоволення! Змагання для мене - це місце де я відразу побачила усі свої сильні сторони й недоліки. Звичайно, десь було складно, але я вірила і вірю в себе. Поруч був мій тренер, який підтримував мене, надихав на успіх та зробив усе для того, щоб ми виборолили перше місце. За що я йому нескінченно вдячна. Кожні змагання це нові почуття, хвиля емоцій, і я отримала велике враження від усього. Я бачила виступи сильніших спортсменів, спостерігала за їхними спарингами та робила висновки. Усе побачене стане мотивацією йти далі, досягати вершин і перемагати!"

Дякуємо тренеру спортивної секції таєквон-до Гагаріну П.В. за якісну підготовку наших спортсменів.

28 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page